Børnehaveklasse i 2024-25

Fra skoleåret 2024-25 starter tre børnehaveklasser - heraf én PLUSklasse.

• Læs op

Hvilken klasse får mit barn plads i?

Når vi har modtaget alle skoleindskrivninger, vil vi danne os et overblik over alle børn og klasser på årgangen, så vi kan sammensætte klasserne mest hensigtsmæssigt.

Hvis I har et særligt ønske om at få en plads til jeres barn i vores nye PLUSklasse, skal I aktivt tilkendegive jeres ønske til kontoret inden d.16. maj.

Har I spørgsmål til den nye PLUSklasse, kan I møde op på skolen tirsdag d. 30. april i tidsrummet kl. 16-17.

Vi fordeler vores indskrevne skolestartere i vores tre kommende børnehaveklasser i løbet af maj og juni 2024. I får besked om hvilken klasse jeres barn har fået plads i midt juni

Forælder i PLUSklassen

Vi håber meget på et initiativrigt forældreengagement - ikke mindst omkring alle vores skolestartere.

Forældresamarbejdet er ligeledes en vigtig del af PLUSklassen.

Inden skolestart vil klassens forældre blive informeret - og i løbet af skoleåret vil vi sammen dele viden, løse udfordringer og understøtte klassens børn.

Alle forældre i PLUSklassen opdateres hyppigt om læring og udvikling gennem Aula, nyhedsbreve og på møder/workshops.

Sidst opdateret: 19. april 2024