Når dit barn starter i skolen

Overgangen fra børnehave til skole er en stor omvæltning. Her kan du læse lidt om, hvad vi forventer af dig som forælder og af barnet.

• Vi forventer, at dit barn møder til tiden, veludhvilet og undervisningsparat.
    • Vi forventer, at dit barn taler pænt og høfligt til skolens personale og andre elever.
    • Vi forventer, at du er villig til at indgå i et konstruktivt og positivt samarbejde med os om dit barns trivsel og læring.
    • Vi forventer, at du kigger i skoletasken og føler medansvar for penalhus, tjekker tasken for sedler og støtter læringen med blandt andet lektiehjælp.
    • Vi forventer, at skolen respekteres som en arbejdsplads for både elever og lærere, og at skolen har høj prioritet i dit barns liv.