Mad på skolen

På vores skole har vi en sundhedspolitik, fordi vi gerne vil hjælpe vores elever til en sund kost, så de har de nødvendige forudsætninger for en lang skoledag.

Vi opfordrer i det hele taget dig og dit barn til, at I pakker en sund madpakke, så vores elever kan bruge det første kvarter af deres pause på at spise og have socialt samvær omkring måltidet.

Derfor har vi bestemt, at vi ikke tolerer. at eleverne medbringer chips, energidrikke og lignende.

Udvalg i kantinen

Vi har altid et stort udvalg i vores kantinen, så der er noget for enhver smag.

Vi prioriterer økologi og fuldkorn i alt vores mad.

Hver dag serverer vi en dagens ret med salat, et udbud af sandwichs og et varieret udbud af brød. I kantinen får vi daglig hjælp af enkelte elever fra 7. eller 8. klasse, der alle er der frivilligt. Og så er vi stolte af vores smiley.

Skolemælk og dagens ret kan bestilles via nedenstående link: 8000.cpos.dk

Kantinens åbningstider

Vi har åbent fra:

Vi elsker, når der er anledning til en fest

I kantinen elsker vi, når der er anledning til en fest, eksempelvis til temafester, afskedfesten og velkommen tilbage festen. Afskedsfesten er for dem, der rejser inden sommerferien, og her er det oftest 9. klasse, der får lov til at bestemme tema og mad.