Sådan klarer vi os

99% af eleverne er glade for deres lærere, og de fleste har en eller flere gode venner i skolen.

• Læs op

Kommer dit barn fra Sabro dagtilbud?

Så vil dit barn blive en del af vores før-skole-projekt, hvor de ældste børn fra dagtilbuddet fra starten af maj flytter ind på skolen. Vi glæder os over, at forældresamarbejdet og personalets arbejde omkring skolestart og SFO-samarbejdet fungerer godt.

84% af forældrene er tilfredse eller meget tilfredse med overgangen mellem dagtilbud og skole.

Vi er stolte af vores lærere

Når vi spørger vores elever, siger de, at de har det godt i skolen. Vi kan se, at langt de fleste af vores børn trives.

Vores elever bliver bedre og bedre fagligt

Det er dejligt at se, at de svageste elever stadig bliver bedre fagligt og trives bedre på vores skole. Vi har en lille men konsekvent fremgang i eksamenskarakterer i næsten alle fag.

97% af eleverne udtaler, at de klare sig middel eller bedre fagligt.

Vores indsatser

Vi har stadig fokus på det gode skoleliv, hvor alle børn får bevæget sig, ingen føler sig alene, og hvor alle har mulighed for at blive hørt.

Du kan læse mere om vores resultater

Stadig nysgerrig? Du kan læse mere om vores resultater, som også er derfra tallene ovenover stammer fra.

Sidst opdateret: 21. november 2023